دیدار رئیس شورای عالی وقف در دولت نجات ملی صنعا با نمایندگان فرقه اسماعیلیه

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
علامه #عبدالمجید_الحوثی، رئیس شورای عالی #وقف در دولت نجات ملی صنعا با احمد النجار، عمر الهمدانی و احمد الحمله، نمایندگان فرقه #اسماعیلیه دیدار کرد.

هر دو طرف در این نشست بر اهمیت افزایش آگاهی جامعه در مورد مسایل وقف و لزوم مصرف درآمد موقوفه‎ها در مصارف تعیین شده تاکید کردند.

🔹اعضای شورای عالی وقف در دولت نجات ملی صنعا در این دیدار، نقش فقهای مذاهب مختلف در گسترش فرهنگ وقف را مهم دانسته و بر لزوم همگرایی بیشتر برای رسیدن به یک وحدت رویه در مسایل دینی و حتی سیاسی همچون رد تجاوز و محاصره هفت ساله تاکید کردند.

🔹عبدالمجید الحوثی در این دیدار، احیای بناهای مذهبی که در حملات ائتلاف متجاوز به رهبری آمریکا و انگلیس، تخریب یا آسیب‌دیده را فارق از اختلاف‌نظرها ضروری دانست و بیان داشت بناهای مذهبی میراثی است که واقعیت #همزیستی_مسالمت‌آمیز میان مردم یمن از فرقه‌های مختلف را منعکس می‌کند.

🔹نمایندگان جامعه اسماعیلیه در این دیدار از نقش اوقاف در جذب و حمایت از فرقه‌های اسلامی و برخورد مثبت دولت نجات ملی با آن‎ها تشکر و این رویه را گامی اساسی برای ارتقای نقش همگان در خدمت به مردم #یمن، فارق از هر مذهبی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟