استقبال امارات از افتتاح نخستین دفتر کمیته یهودیان آمریکایی در ابوظبی

 
در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید

کمیته یهودیان آمریکایی برای نخستین بار یک شعبه خارجی خود را در کشور عربی افتتاح کرد. سیزدهمین دفتر خارجی این سازمان در ابوظبی در امارات متحده عربی افتتاح شده است.

این کمیته مارک سیورس، سفیر سابق آمریکا در عمان را به عنوان مدیر شعبه جدید در امارات متحده عربی معرفی کرده است.

 

امارات متحده عربی و اسرائیل سال گذشته پیمان ابراهیم را امضاء کردند. توافقی که بر اساس آن روابط دیپلماتیک برقرار کردند و اکنون در حال توسعه و تقویت دیگر زمینه‌های همکاری هستند.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی ضمن استقبال از افتتاح شعبه این سازمان در ابوظبی تاکید کرد که حضور کمیته یهودیان آمریکایی در امارات بخشی از روند تغییر تفکر است. وزیر امور خارجه امارات گفت: «بیایید به همکاری نزدیک و درک بهتر یکدیگر ادامه دهیم و تلاش کنیم به جای نگاه به گذشته، به آینده بنگریم.»

به گزارش تایمز اسرائیل، او در بخش دیگری از اظهاراتش به اهمیت رابطه مردم با مردم اشاره کرد و گفت، «این تنها راهی است که می‌توان به اسرائیل و فلسطینی‌ها نشان داد زندگی در کنار یکدیگر در صلح امکان‌پذیر است.»

به گزارش تایمز اسرائیل، کمیته یهودیان آمریکایی از پاییز گذشته مدتی پس از امضاء پیمان ابراهیم به دنبال افتتاح شعبه در امارات متحده عربی بود.

منبع:https://www.independentpersian.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟