توافق مصر و نوار غزه برای تسریع در عملیات بازسازی

در twitter به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
رئیس کمیته بازسازی نوار غزه اعلام کرد با مسئولان مصری بر سر مسائل مهمی در رابطه با بازسازی غزه و تسریع آن توافق حاصل شده است.

 «ناجی سرحان»، رئیس کمیته بازسازی نوار غزه اعلام کرد با مسئولان مصری بر سر مسائل مهمی در رابطه با بازسازی غزه و تسریع آن توافق شده است.

سرحان گفت: از جمله مهم‌ترین مسائلی که بر سر آن توافق شده است باید به آمادگی‌ها برای ساخت منطقه مسکونی در غرب العطاطره در بیت لاهیا با هزینه مصر، بازسازی خیابان الرشید و ساخت پلی در منطقه الشجاعیه اشاره کرد.

وی گفت: هیات اعزامی از مسئولان نوار غزه در دیدار با مقامات مصری همچنین بر سر بکارگیری بزرگترین شرکت‌های پیمانکاری و واردسازی همه مواد و مصالح لازم برای بازسازی از گذرگاه رفح و تضمین فعالیت کارخانه‌های داخلی اسفالت و ارائه تسهیلات برای تردد پیمانکاران و بازرگانان از رفح توافق کردند.

سرحان در پایان درباره بازسازی برج‌های مسکونی گفت: از مسئولان مصری خواستیم تا عملیات بازسازی این برج‌ها را اکیپ‌هایی از مصر آن را آواربرداری کردند، آغاز کنند و مسئولان مصری قول دادند این موضوع را در اولویت خود قرار دهند.

در جنگ اخیر میان نوار غزه و اسرائیل بسیاری از زیرساخت‌ها و برج‌های مسکونی در غزه در بمباران جنگنده‌های اسرائیلی نابود شد.

 

 

منبع:https://mdeast.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا مطمئن هستید که می خواهید قفل این پست را باز کنید؟
باز کردن قفل باقی مانده : 0
آیا مطمئن هستید که می خواهید اشتراک را لغو کنید؟